expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 23 augusti 2011

Minnesförlust

När jag var liten spelade jag "Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time" som den nörd jag var. Jag kan inte påstå att jag spelade det så ofta, jag satt mest och nötte "The Hyperstone Heist" som är en kortare variant av det (jag har spelat ut det som snabbast på 20 minuter). 
Självklart var jag överlycklig när jag såg att man hade gjort en reboot på det till Xbox, så jag laddade ner det till min konsol...

OCH DET VAR SKITSVÅRT!!


Jag minns att det ursprungliga spelet också var svårt, men här rör man sig i (typ) 3D, vilket gör det både svårare och lättare på samma gång. Jävla skit... Men jag tyckte om det dock! Får nog ge upp Donatello bara, han är så långsam så det är nästan omöjligt att spela med honom, ens på lättaste nivån. Jag testade bara på skoj att spela med Mikey som är bra mycket snabbare, på den svåraste nivån. Visst var det hysteriskt med fiender men jag kan inte påstå att det blev så mycket svårare. Jag behövde inte ens energipåfyllning. How sad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!