expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 30 augusti 2011

Tummen ur

Hurra hurra hurra hurra! De fick faktiskt tummen ur, för mina grejer kom idag! Tjoho!!














Bilderna hittade jag där jag köpte grejerna; här

Ljusbordet var egentligen det enda som jag har längtat efter sedan gymnasiet men allt de andra är också bra grejer att ha, särskilt när man så gärna vill ha ordning och aldrig har det. Sambon säger att det är för att jag är barnsligt kaotisk medan jag säger att det beror på att jag inte har de rätta redskapen för att skapa ordning. Bortförklaringar men den fungerar. Jag är egentligen inte så kaotisk. Bara när jag är uppe i mina vansinnesprojekt som tar upp halva lägenheten.

Tänk om man hade tillgång till en ateljé som man kunde skräpa ner hur mycket man ville. Säga vad man vill om kaos men ibland fungerar det bättre än ordning. Och dessutom, hur vet man att det faktiskt bor någon i ordningen eller om det är en utställning? I kaos noterar man åtminstone att det lever någon där, även om man bara stör sig på eländet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!