expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 29 augusti 2011

Och som salt på såren...

... och apropå föregående inlägg så kan jag glatt meddela att när jag spelar Sims 2 så märker jag att jag har en tendens att alltid göra åtminstone tre olika goth-varianter av mig själv i tonårsform. Jag tippar på att det beror på att bakom den där fasaden jag visar upp av så kallad ödmjukhet som tenderar till dåligt självförtroende, så är jag riktigt självgod och har en självkänsla som gör mig så högfärdig att jag gladeligen skulle sätta mig själv på en piedestal, ta en bild av det och pynta alla väggar i hela min lägenhet med just den bilden. 


Eller så tycker jag bara att goth-tjejer är allmänt söta och det är enkelt att basera dem på mig själv eftersom jag tenderar att vara lite gotisk ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!