expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 20 juni 2012

Achievement: Okay, so you got a car?

Det var en fascinerande och underbart nördig tanke som slog mig: Hur skulle alla tänkbara vuxenpoäng kunna rangordnas in i ett achievement-system som det finns på Xbox:et? Och hur mycket gamerscore skulle det ge mig för det faktum att jag köpte en bil idag?

Yes indeed, jag har bil numera. En underbar fröjd!

Så bara för att jag inte har en bild på fanskapet så delar jag istället med mig av en massa dumma/roliga citat som ni nog hade kunnat hitta själva om ni bara hade orkat: 

♣ Bil: teknisk innovation som gör det möjligt att mycket snabbare och mer bekvämt ta oss till nästa verkstad än vad vi skulle ha gjort till fots.

♣ Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den.

♣ Drömbil: en sådan bil man köper när förnuftet sover.

♣ Säkra bilar är bilar som inte går snabbare än deras förare tänker.

♣ Övergångsställe: praktisk anordning som gör att man köra över fotgängarna i klunga i stället för en och en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!