expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 16 juni 2012

Lysande, Sickan!

Om jag nu ändå mot förmodan inte ska studera arkitektur i höst så har jag i alla fall plan b färdig sen igår, vilket ju alltid är en fördel.

Det var alltid något jag tyckte var konstigt med gamla tecknade serier som jag växte upp med, där man vid olika tillfällen använde sig av sina plan a och plan b. De lyckades ju aldrig med plan a, och det var ytterst sällan som man faktiskt hade en plan b. Ett lumpet knep för att höja spänningen, för inte fan började man bita på naglarna för det.

Förlåt, jag är lite ofokuserad för tillfället men det har sina skäl. Just nu känns det som att hela världen knackar på mina axlar (den sitter inte på dem, bara knackar!) och själv vill jag bara slänga mig i en hängmatta på valfritt lagom varmt och myggfritt ställe och koppla av med Bad Religion i hörlurarna och en fantastisk serie som egentligen handlar om något helt annat men som går att applicera på mitt liv just nu. Gaah, vad pratar jag om egentligen?

Derivatan av livet just nu är ett positivt värde, men vem sa att det var lätt för det?

Och ja, jag gillar Jönsson ligan-filmerna, men jag är helt värdelös på att komma ihåg dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!