expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 9 juni 2012

Vadå uppehåll?

36 timmar paus fick faktiskt räcka, nu ger vi oss på Gears of War 3 så man kan börja med Halo någon jävla gång! 

Omdöme hittills är inte alltför högt, även om spelkänslan fortfarande är det. 

1. De tidigare spelen hade kanske inte en historia i världsklass, det är inte precis proffs som sitter och knåpar ihop manus till dem, men det kändes ändå hyfsat underhållande. Här känns det bara forcerat och nästan överilad. Inte bra! Enligt Jay ska det dessutom bara gå neråt genom spelet. Håhåjaja...

2. Varför åh, varför bestämde dom sig för att sätta full skäggmundering på Dom? Som andrespelare, vilket jag per automatik blir, så spelar man som Dominic Santiago, en karaktär som jag gillar ganska bra. *SPOILER!!* Okej för att hans fru dog i tvåan men var det en anledning att sluta raka sig? Va fan?!?!? Kolla bara, kolla bara:



Va ytlig och töntig jag är...

2 kommentarer:

  1. Han såg bättre ut på den övre bilden :O Jag antar att han gick in i depression och orkade inte raka sig helt enkelt Xd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men han orkade minsann odla grönsaker o_O

      Radera

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!