expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 27 juni 2012

Klantarsle del 2

Som om det inte ar nog illa att jag glömde kameran hos familjen så kan jag dessutom påpeka att batteriluckan till den har gått sönder, för den går inte alls att stänga längre. Utan batterier går det lätt, men kom igen, när fungerade en kamera utan batterier senast?

Så det blir inga bilder på mina nya fina inlines som gör mig så glad just nu (men ganska sur samtidigt, mina ben är inte ALLS van vid denna hårda behandling de utsätts för!), eller bilder alls för den delen, förrän jag har införskaffat silvertejp att sätta där.

Jag får nöja mig med att åtminstone JAG vet att jag har fina inlines ^_^;;;;

Och ja, uppenbarligen så blev de invigda idag. Sket i att springa min vanliga runda efter den hårda zumba-träningen, utan snörde på mig skrillorna istället. Sen blev det så att jag tog på mig dem igen när jag skulle möta upp P för en promenad och redan var tjugo minuter sen tack vare en viss knäppskalle som skulle ha skjuts till sin repa (vi nämner inga namn dock, eller hur Jay?), samt även när jag skulle bege mig hem igen. Det blev mer åkning än jag var beredd på men kul som fan var det!

Jag vet dock fortfarande inte riktigt hur man stannar utan att krocka in i saker, vilket är min nuvarande taktik. Jag tror att vi lika gärna kan döpa om mig till Djungel-George. 

Och ja igen, den filmen ÄGER!! Särskilt med den svenska dubben som inte går att ta på allvar alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!