expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 19 juni 2012

Näe, det blir nog IG på det här

Självklart är inte livet så hemskt som det kanske framstod i mitt förra inlägg. Jag är en simpel I-landsmänniska med simpla I-landsproblem. Så oroa er inte! 

Och nej, man är INTE emo bara för att man har lite dåliga dagar, då har man inte förstått innebörden av vare sig ordet eller livsstilen eller musikstilen (men Metallica är däremot INTE så kallad "first-wave-emomusic").

Däremot är det bra typiskt i det här jävla landet att man nästan ska bli med paria bara för att man råkar tycka lite synd om sig själv för stunden. 

Titta, där går hon och deppar, vem fan tror hon att hon är?

Jag törs inte säga något, tänk om det blir fel?

Pah, jag har också problem jag!

Yey Sverige, kom hit och kramas... eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!