expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 14 juni 2012

Sömn är överskattat

Nöjen däremot är mycket viktigare.

Det blev därför ingen sömn igår kväll, utan jag och Jay kastade oss framför Xbox:en och spelade lite Gears. Vi spelade nog en aning för länge också, jag drömde nämligen om spelet inatt fast en betydligt sämre variant (det fanns till exempel inga fiender alls utan alla sköt bara för skojs skull, vad var poängen med det?). Dessutom blev det en sådan tvist i historien att jag hade lust att slänga ut hela konsolen genom fönstret. Japp, så mogen är jag. Och nej, jag tänker inte avslöja vad som hände.

Appappapp sch sch sch sch sscchhhhh... Inga spoilers tack *kli-klick*

Nu får det däremot bli lite paus i allt apokalyptiskt elände, och så går vi över till ett annat apokalyptiskt elände, det vill säga Portal 2. Mohahah!
Påbörjade spelet i tisdags kväll medan Jay var borta (ännu mera mohahah!) och har kanske inte kommit så överdrivet långt in i spelet men jag älskar det redan! Tror nästan jag måste spela om första spelet ändå bara för att, men det behöver det inte vara en sådan brådska med.

Här har ni för resten: 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!