expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 23 juni 2012

Klantarsle

Här tänkte man försöka vara lite som alla andra och uppdatera med bilder från midsommar, och så har jag mage att glömma kameran hos päronen! Hur kunde jag?

Aja, kvällen blev jättekul faktiskt, även om vi inte gjorde så mycket mer än att äta äta äta. Nästan så att man blir lite illamående av allt frossande som vi kör med på alla våra högtider! Folk hakar upp sig på de svenska julborden men jag tycker att vi äter minst lika mycket vid nyår och påsk och midsommar och halloween. För att inte tala om födelsedagar eller heta sommarkvällar i allmänhet. Och så funderar hälsovårdsnämnden över varför vi svenskar blir allt fetare. Jag tror inte att snabbmatskedjorna är de största bovarna faktiskt, även om de bidrar en del.

Hej hopp, vilken rappakalja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!