expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 11 juni 2012

Apropå Gears...

...så kom jag på att Jay och S har ju faktiskt inte lyckats ta sig igenom det på svåraste nivån till Gears 3 ännu... 

De kanske ska vänta på att jag får ta mig igenom trean så spelar vi alla tre?

Om det nu skulle gå bättre då har jag ingen aning om, och det skulle nog bli riktigt klyschigt också med tanke på att jag antagligen inte skulle få spela som Dominic, utan som Anya, fast fördelen där skulle nog vara att jag skulle spela henne som en SMART karaktär (det enda hon verkar bidra med i ens stridsgäng när ingen kontrollerar henne är att slänga granater åt fel håll, wtf?). 

Dessutom skulle vi behöva en tredje kontroll i så fall... crap...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!