expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 21 september 2011

Äntligen tillbaka!

Bloggen har varit väldigt tyst de senaste dagarna, och det beror helt enkelt på att jag har varit väldigt förkyld, precis som många andra just nu. Min näsa känns uppsvälld och fylld med sirap, min hals känns som ett välanvänt och odiskat rivjärn och huvudet känns som om det har blivit mosat med en guldtacka inlindad i citron.

Som om inte förkylningen var dum nog så jobbade jag dessutom hela helgen trots att jag borde ha legat hemma och kurerat mig med vitlök och curry. Högra hjärnhalvan tog säkert semester, någon annan logisk förklaring finns inte.

På tok för lite tv-spel har det blivit också, jag har mest ägnat mig åt att se på när sambon spelat Okami, som förövrigt börjat bli riktigt spännande, samt att sticka på en jättefin tröja i svart ljusvekegarn. Orken och viljan har inte funnits för något annat.

Jag har även tagit mig igenom hela första säsongen av Avatar. En mycket spännande och välgjord säsong som gjorde mig väldigt nyfiken på filmen. Jag planerar att se den idag för att se hur det kunde gå så fel för den när nu konceptet var så jäkla bra. Jag kanske bloggar om det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!