expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 2 september 2011

Smarty pantsdance!

Jag är ingen mästare på tuschpennor, men jag vet tillräckligt för att inse att de jag använder just nu är ganska mediokra. Så apropå min optimism igår så köpte jag idag nya, de fungerar en aning bättre. Men så var de inte lika billiga som mina gamla heller.

Wolverine-med-fel-antal-adamantium-klor-wannabe-cool
Köpte två ZIG pennor i storlek 0.05 och 0.1 som ger bättre lyster än mina gamla, en vanlig tuschpenna som man kan använda för lite större ytor samt en billigare variant av en reservoarpenna. Den sista köpte jag mest för att prova på känslan, men jag vet inte riktigt vad jag tycker ännu. Vi kan kanske lära oss att komma överens, men jag betvivlar starkt att vi kommer bli bästisar. 

Så nu ska här tuschas för glatta livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!