expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 1 september 2011

Vilken omställning

Det känns en smula bisarrt att vid den här tiden igår hade jag hunnit med en hel hög med sysslor och en gnutta träning, medan det enda jag har gjort idag är att promenera, se Masterchef Australia (Go Adam!!) samt duscha. Yey för min effektivitet.

Fast schemat för dagen var ändå inte så märkvärdigt, även om jag känner för att göra en massa. Jag har en massa skultulas att hitta i Ocarina of Time, mitt ljusbord är en fröjd så där vill jag tillbringa oerhört mycket tid, samt att jag vill göra färdigt alla halvfärdiga projekt som bara ligger och skräpar. Men vi får se hur mycket av allt det som hinns med idag, jag har en viss benägenhet att vara en ordentlig tidsoptimist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!