expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 9 september 2011

Lite fördomsfullt

Äntligen börjar man komma någonvart med tittandet av animen "Avatar the last airbender", det har tagit mig alltför många veckor sen jag fick låna kompletta serien av en jobbarkompis. Men jag måste säga att trots att jag endast har kommit till episod 11 på första säsongen, så verkar serien riktigt lovande (och den svenska dubben är inte så värdelös för en gång skull, bara Nick Atkinson kunde hålla sig borta). Den är ju tekniskt sett inte ens en anime.


Annars har jag, trots att jag älskar japan och manga, svårt för anime just för att min skepticism når nya höjder när det kommer till anime. Den måste vara exceptionellt bra på något sätt, annars blir jag uttråkad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!