expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 7 september 2011

Sicken nostalgi!

Nostalgia Critic brukar ALDRIG recensera spel, det är Angry Video Game Nerd's uppgift. Men ibland korsas gränserna, vilket hände i NC's senaste video som han kort och gott kallar "Let's Play Bart's Nightmare". Vanligtvis brukar jag inte känna igen nostalgiska spel eftersom jag inte spelade så mycket spel när jag var liten, men den här gången gjorde jag det, eftersom jag och alla andra ungar i klanen spelade det här spelet till nästintill besatthet när vi var små. Vi var inte alls duktiga, ingen av oss tog sig särskilt långt och vi gav upp ganska fort var gång vi satt med det. Därför blev jag oerhört fascinerad av nedanstående film från youtube, där en snubbe faktiskt klarat av hela spelet.


Hur fanken lyckas man lägga upp så långa videor på youtube?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!