expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 6 september 2011

Bara lite skapande-gnäll

Jag är inte mycket för att skapa detaljer när jag tecknar, tar saker för lång tid att rita och blir för avancerat att hålla på med så tappar jag tålamodet och satsar på en enklare lösning.

Så i flera, flera år så har jag aldrig orkat göra spets på mina figurer. Ibland klär man dem i jättetjusiga klänningar som egentligen ska ha spetsdetaljer på t ex ärmarna, men det man då har gjort är lite taggade kanter, vilket ju verkligen ser ut som spets. 


Tack och lov då att skillsen blivit lite bättre under årens gång. Jag hoppas netonnet snart får in skrivaren som jag är ute efter, det är en aning sorgligt att inte kunna scanna sina verk just nu. Srskilt inte som de faktiskt börjar till att vara bra grejer. Gnäll gnäll... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!