expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 4 september 2011

Kopparslagare

Jag har haft en gräslig huvudvärk ända sedan jag steg imorse, och det har inte blivit bättre av alvedon. Så jag tror att vi kan tippa på att det här blir en psykiskt jobbig dag.

Gårdagen var desto trevligare, var inbjuden på inflyttningsfest hos en gammal kär vän så kvällen avnjöts med trevliga universitetsmänniskor, bål och ostbågar. Jag är oerhört tacksam över att jag inte har vänner som anser att fest är lika med supa skallen av sig. Istället dricks det lite spetsad bål som ingen blir varm i kläderna av (om man nu inte skulle tömma skålen själv) samt att det eventuellt testas lite starkare groggar. Men även om ingen skulle kunna köra bil från festen så betyder det inte att någon kommer att ha minnesluckor dagen därpå.

Festa lugnt! 


Edit:
Såg nyss att min inledande mening inte alls såg bra ut med tanke på vad inlägget handlade om. Så jag ska passa på att säga att jag var den enda som inte drack något alls. Två glas iskall fanta samt smuttande på en stark grogg som smakade Jägermeister var allt jag drack igår. Inte riktigt tillräckligt för bakfylla. Sådeså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!