expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 21 september 2011

Dissad

Just nu känner jag mig oerhört dissad av de olika kryddföretagen. Hur jag än letar så hittar jag aldrig stora burkar med torkad persilja, trots att det finns gott om stora burkar med både curry, basilika och paprika. Men ändå så hittar jag i var och vartannat recept persilja i mängder, varav jag då antar att man vill att folk ska köpa bladpersilja i fina krukor. Kruka efter kruka efter kruka...  borde inte det vara lite väl resurskrävande? Och om någon som läser detta vet mer om saken, var snäll och lämna en kommentar

Själv lämnas jag ensam och bitter med mina alltför många små burkar av persilja som tar slut alltför fort. Man borde fan börja odla egen persilja. Frågan är bara var man skulle ha plats för den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!